7 Sebab Utama Calon Gagal Temuduga Di Malaysia

Untuk hadir ke temuduga dan berjaya anda perlu pastikan keseluruhan pakej diri anda memenuhi apa yang pihak majikan perlukan. Berikut disenaraikan 7 sebab utama calon gagal temuduga di Malaysia yang telah dikenalpasti ialah:

7 Sebab Utama Calon Gagal Temuduga Di Malaysia

Baca : 44 faktor anda gagal temuduga dengan teruk

1. Pilih jawatan yang tidak sesuai dengan karakter anda.

2. Tidak mengkaji selidik syarikat.

3. Tidak kenalpasti skop kerja bagi jawatan yang ditawarkan.

4. Sambil lewa bermain dalam temuduga.

5. Gagal kenalpasti corak atau pattern __________ .

6. Tidak mengkaji kekuatan lawan yakni __________ .

7. Tampil temuduga dalam keadaan yang __________ .

Baca juga : Faedah dan manfaat kerja dengan kerajaan

Disebabkan salah satu atau beberapa sebab yang disebutkan di atas inilah kenapa daripada 500 calon, hanya 5 orang yang berjaya melepasi temuduga dan seterusnya diambil bekerja oleh pihak majikan.

Pada kali ini, pihak kami dengan bermurah hati ingin menghadiahkan anda secara percuma sebuah eBook ringkas bertajuk ‘7 Sebab Utama Calon Gagal Temuduga!‘ yang memperkatakan kesemua sebab-sebab yang disenaraikan di atas dengan sepintas lalu. Sila download melalui pautan di bawah.

Pakej rujukan temuduga kerja yang complete

Tentu sekali anda tidak mahu melakukan kesalahan-kesalahan yang akan menjejaskan peluang anda ini di dalam temuduga bukan? Bacalah. InsyaAllah ia memberikan sedikit sebanyak manfaat buat anda.

Update : Pemberian eBook ‘7 Sebab Utama Calon Gagal Temuduga!’ sudah ditutup. Terima kasih kepada yang sudah mendapatkannya, semoga ia memberi sedikit kebaikan kepada anda..

Leave a Comment

error: Content is protected !!